بازی های معرفی شده در E3 که امسال به بازار عرضه خواهند شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دنیای تفریح و سرگرمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد شبیری
9:25
یک شنبه 28 خرداد 1396

در حالی که بازی های مهیج زیادی در سال 2018 به بازار عرضه خواهند شد، اما برای امسال هم عناوین زیادی داریم. برای هموار کردن مسیر شما برای اینکه بفهمید که چه بازی هایی در سال 2017 به بازار می آیند، ما همۀ بازی هایی که انتظار می رود امسال روانۀ بازار شوند را گرد آوری کردیم که می توانید تمام آن ها در ادامۀ مطلب دنبال کنید. دقت کنید که این پست در آینده با معرفی بازی های جدید تر در کل مراسم E3 آپدیت خواهد شد.
مراسم E3 از 13 تا 15 جوئن (23 تا 25 خرداد) شروع شد. که این دوره، برای اولین بار مراسم برای عموم مردم آزاد بود. اما با این وجود نمایش به نظر می رسد که این دفعه هم مانند گذشته باشد. یک تفاوت جالب توجه این بود که کنفرانس ها زودتر از حالت عادی شروع شدند. شرکت EA کنفرانسش را برای شنبه نگه داشت این در حالیست که Microsoft زود تر از همیشه کنفرانسش را ارائه داد.

در حالی که بازی های مهیج زیادی در سال 2018 به بازار عرضه خواهند شد، اما برای امسال هم عناوین زیادی داریم. برای هموار کردن مسیر شما برای اینکه بفهمید که چه بازی هایی در سال 2017 به بازار می آیند، ما همۀ بازی هایی که انتظار می رود امسال روانۀ بازار شوند را گرد آوری کردیم که می توانید تمام آن ها در ادامۀ مطلب دنبال کنید. دقت کنید که این پست در آینده با معرفی بازی های جدید تر در کل مراسم E3 آپدیت خواهد شد.
مراسم E3 از 13 تا 15 جوئن (23 تا 25 خرداد) شروع شد. که این دوره، برای اولین بار مراسم برای عموم مردم آزاد بود. but the show otherwise seems to be largely the same as in the recent pas. یک تفاوت جالب توجه این بود که کنفرانس ها زودتر از حالت عادی شروع شدند. شرکت EA کنفرانسش را برای شنبه نگه داشت این در حالیست که Microsoft زود تر از همیشه کنفرانسش را ارائه داد.

 

عنوان اول - Arms:

بازی Arms یک عنوان Arena Fighting می باشد؛ به این معنا که صحنه ای مانند میدان مسابقات مانند زمین های مسابقۀ روم باستان در اختیار بازیکن قرار می گیرد تا با حریفان خود مبارزه کند. این بازی حداکثر به دو بازیکن اجازۀ بازی همزمان را می دهد که این دو بازیکن باید با پرتاب مشت به یکدیگر ضربه بزنند همچنین سلاح ها و ابزار بازی قابل توسعه و آپگرید است.

تاریخ انتشار: 16 جوئن (26 خرداد)

پلتفرم ها: نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

عنوان دوم - Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy:

این عنوان ریمستری فوق العاده از مجموعه بازی های خاطره انگیز Crash Bandicoot است که البته امکانات و قابلیت های بیشتری نیز به بازی اضافه شده است؛ مانند Time Trial که به هر سه نسخۀ اول، دوم و سوم بازی اضافه شده است همچنین طراحی مراحل و درجۀ سختی آن ها نیز دوباره تنظیم شده است.

تاریخ انتشار: 30 جوئن (9 تیر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 (PS4)

 

عنوان سوم - Splatoon 2:

این بازی دنباله ایست بر نسخۀ قبلی خود که بر روی کنسول Wii U موفقیت های بسیار زیادی بدست آورد. امکانات بسیار زیادی به نسخۀ جدید بازی اضافه شده است؛ از جمله نقشه ها، اسلحه ها، مد ها و در نهایت یک خط داستانی جدید.

تاریخ انتشار: 21 جولای (30 تیر)

پلتفرم ها: نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

عنوان چهارم - Hey Pikmin:

یک عنوان جدید از سری بازی Pikmin که انحصارا برای کنسول های دستی 3DS منتشر شده و می شود. این عنوان این دفعه بر خلاف نسخه های قبلی خودش که سه بعدی و در عین حال استراتژی Real-Time بودند، نیست بلکه این بار بازی، 2.5 بعدی می باشد.

تاریخ انتشار: 28 جولای (6 مرداد)

پلتفرم ها: نینتندو تری دی اس (3DS)

 

عنوان پنجم- Tacoma:

Tacoma دومین عنوان ساخته شده توسط همان شرکتیست که پارسال بازی Gone Home را برای کنسول های نسل هشتمی منتشر کرد. همان شرکت Fulbright که تا سال 2016 فقط 8 کارمند داشت. در این نسخه شما وظیفه دارید اطلاعات یک خدمۀ ایستگاه فضایی که دویست هزار مایل از زمین فاصله دارد، را بازگردانی کنید البته خدمۀ سفینه با یکدیگر ارتباطات رادیویی دارند. در حین انجام همین وظیفه، شما متوجه داستانی درام بین اعضای سفینۀ فضایی Tacoma می شوید.

تاریخ انتشار: 2 آگوست (11 مرداد)

پلتفرم ها: کامپیوتر های شخصی و ایکس باکس وان (PC-Xbox One)

 

عنوان ششم - Agents of Meyham:

در ظاهر، شرکت Volition Entertainment's بازی جدید جهان آزاد (Open World) خود را مرگی برای پروژۀ قبلی خود، Saints Row قرار داده که البته قلب و هستۀ مرکزی این بازی هنوز هم ایجاد بیشترین آشوب و هرج و مرج ممکن می باشد که این موضوع با کارکتر های رنگ و لعاب دار بازی احتمالا بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

تاریخ انتشار: 15 آگوست (24 مرداد)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PS4-Xbox One-PC)

 

عنوان هفتم - Sonic Mania:

نسخۀ جدید بازی طبق گفتۀ سازندگان آن، بازگشتی از لحاظ گیم پلی و جلوه های بصری به نسخۀ اصلی Sonic یعنی همان نسخه ای که بر روی کنسول خاطره انگیز Genesis عرضه شد، باشد. نوعی بازگشت به ریشه های اصیل خود! برنامه نویسان و توسعه دهندگان این نسخه از بازی همان افرادی هستند که در بخش های هنری، طراحی لول و جلوه های صوتی نسخه های قبلی Sonic کار کرده بودند.

تاریخ انتشار: 15 آگوست (24 مرداد)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی و نینتندو سوییچ (Nintendo Switch-PS4-Xbox One-PC)

 

عنوان هشتم - Uncharted: The Lost Legacy:

باز هم سری بازی شاهکار Uncherted که این دفعه در یک خط داستانی مستقل از نسخه های قبلی خود ساخته شده است. در این نسخه، شما به عنوان یک کارکتر فن دوست (fan-favorite) به نام Chloe Frazer ایفای نقش می کنید. شما همراه با یک شخصیت دیگر به دنبال یک گنج که به اسم The Tusk of Ganesha شناخته شده است، می گردید.

تارخی انتشار: 22 آگوست (31 مرداد)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 (PS4)

 

عنوان نهم - Madden 18:

بازی Madden یک بازی شبیه ساز فوتبال آمریکایی می باشد که این بار با یک خط داستانی نو به نام The Longshot توسعه یافته است. در خط داستانی بازی شخصی به نام Mahershala Ali به یک بازیکن فوتبال کمک می کند تا به مسابقات NFL راه پیدا کند. این بازی توسط EA ساخته شده و قرار است شاهد یک بازی با ژانر ورزشی دیگر ساخته شده با موتور ساخت بازی Frostbite باشیم.

تاریخ انتشار: 25 آگوست (3 شهریور)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان (Xbox One-PS4)

 

عنوان دهم - Yakuzza Kiwami:

Kiwami نسخۀ بازسازی شدۀ اولین نسخۀ بازی Kiwami می باشد. رزولوشن، تکسچر ها و زمان لود بازی در این نسخه بهبود یافته است. ظاهرا، بیشتر گیج کنندگی ها و تناقضات خط داستانی بازی هم در این نسخه برطرف شده است.

تاریخ انتشار: 29 آگوست (7 شهریور)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 (PS4)

 

عنوان یازدهم - Mario and Rabbids : Kingdom Battle:

عنوان نزدیک دیگر که Turn-Based بوده و همچنین در دستۀ عناوین استراتژی قرار می گیرد، بازی پر رنگ و لعاب Mario and Rabbids می باشد که اولین نمایش E3 شرکت یوبی سافت به این عنوان اختصاص یافت. اما به نظر می رسد که این عنوان را دوباره طی مراسم نینتندو هم مشاهده کنیم. گیم پلی بازی ظاهرا مانند سری بازی XCOM می باشد که اولین نسخۀ آن، 23 سال پیش به بازار عرضه شد.

تاریخ انتشار: 29 آگوست (7 شهریور)

پلتفرم ها: نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

 عنوان دوازدهم - Life is Strange: Before the Storm:

Life is Strange: Before the Storm سومین نسخه از این مجموعه بازیست که البته داستان بازی پیش درآمدی به نسخۀ اول این سری می باشد. این نسخه از بازی با دو شخصیت Chloe و Rachel Amber می درخشد که Chloe با ظاهر Rachel Amber قبل از گم شدندش ظاهر می شود.

تاریخ انتشار: 31 آگوست (9 شهریور)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان سیزدهم - Knack 2:

Knack بازی ای بود که در سال 2013 به طور انحصاری برای کنسول های نسل هشتم PS4 عرضه شد و در ابتدا طرفداران بازی قدیمی کراش به سراغ خرید این بازی رفتند. با وجود تمام برخورد سنگین منتقدانه، دنبالۀ بازی در حال ساخت می باشد. این عنوان این دفعه برایمان حرکات جدید، Co-Op هیجان انگیز و نبرد های سرشار از سرگرمی را برایمان به ارمغان می آورد.

تاریخ انتشار: 5 سپتامبر (14 شهریور)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 (PS4)

 

عنوان چهاردهم - Destiny 2:

دنبالۀ عنوان معروف و احتمالا محبوب شرکت Bungie معرفی شده و قرار است امسال به بازار عرضه شود. این بازی این بار حتی برای کامپیوتر های شخصی نیز عرضه خواهد شد. بعلاوه، آپدیت ها و امکانات جدید زیادی به بازی اضافه خواهد شد.

تاریخ انتشار: برای کنسول های نسل هشتمی Xbox One و PS4، ششم سپتامبر (15 شهریور) و برای کامپیوتر های شخصی، 24 اکتبر (2 آبان)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان پانزدهم - Dishonored: Death of the Outsider:

Death of the Outsider یک بستۀ الحاقی مستقل برای نسخۀ دوم بازی Dishonored می باشد، به این معنا که بدون داشتن نسخۀ اصلی بازی می توانید این عنوان را تجربه کنید. در این عنوان شما پا در کفش دوست Emily و Corvo، میگن فوستر می کنید که در نسخۀ اصلی بازی حضور داشتند.

تاریخ انتشار: 14 سپتامبر (23 شهریور)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان شانزدهم - Metroid: Samus Returns:

نسخۀ Samus Returns در واقع ابتکاری دوباره است که شما را به حال و هوای کنسول خاطره انگیز Game Boy می برد، این بازی دنبالۀ بازی Metroid 2: Return of Samus می باشد که 26 سال پیش بر روی کنسول Game Boy عرضه شده بود.

تاریخ انتشار: 15 سپتامبر (24 شهریور)

پلتفرم ها: نینتندو تری دی اس (3DS)

 

عنوان هفدهم - FIFA 18:

بزرگترین، پر سر و صدا ترین و هیجان انگیز ترین بازی ورزشی تاریخ گیم، فیفا، قرار است که ماه سپتامبر امسال دوباره با تصویر کریستیانو رونالدو برای اولین بار به بازار بیاید. مد سینگل پلیر، The Journey در حالی که حتما گیم پلی بازی ارتقا یافته، باز می گردند.

تاریخ انتشار: 29 سپتامبر (7 مهر) برای کنسول نینتندو سوییچ و 26 سپتامبر (4 مهر) برای بقیه پلتفرم ها

پلتفرم ها: پلی استیشن 4،پلی استیشن 3، ایکس باکس وان،ایکس باکس 360، کامپیوتر های شخصی و نینتندو سوییچ (Xbox 360-PS3-Nintendo Switch-PS4-Xbox One-PC)

 

عنوان هجدهم - Total War:Warhammer II:

بازی استراتژیک جدید توسعه دهندگان Creative Assembly موسوم به Total War:Warhammer 2 امسال عرضه خواهد شد. به بازی چهار نژاد قابل بازی دیگر اضافه شده همچنین یک بخش داستانی "طوفانی" نیز به بازی اضافه شده است. بازی سازان سگا گفته اند که این بازی را طوری می سازند که "اوج زمین خورد کنندگی" باشد.

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر (6 مهر)

پلتفرم ها: کامپیوتر های شخصی

 

عنوان نوزدهم - Cuphead:

سازندۀ Cuphead این بازی را در ژانر run-and-gun و سبک گرافیکی کارتونی دهۀ 30 قرن 20 ساخته که مارا به حال و هوای کارتون خاطره انگیز تام و جری و پلنگ صورتی می برد.

تاریخ انتشار: 29 سپتامبر (7 مهر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان (PS4-Xbox One)

 

عنوان بیستم - Forza Motorsport 7:

Forza Motorsport 7 جدید ترین نسخه از پروژۀ خاطره انگیز و البته طولانی مدت Forza Motorsport می باشد.اما این بار با رقم فوق العاده شگفت انگیز 700 اتومبیل، ساخته شده و همچنین دارای مسیر های مسابقه ای جدید و انواع آب و هواها می باشد.

تاریخ انتشار: 7 اکتبر (15 مهر)

پلتفرم ها: ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One)

 

عنوان بیست و یکم - The Evil Within 2:

ادامه ای بر بازی ترسناک The Evil Within که توسط شرکت Shinji Mikami در دست ساخت می باشد. این همان شرکتیست که بازی Resident Evil را ساخته است. ظاهرا در این بازی از دختر خود دفاع خواهیم کرد. اطلاعات بیشتری از بازی در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتر از این بازی باشیم.

تاریخ انتشار: 13 اکتبر (21 مهر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

 عنوان بیست و دوم - Assassin's Creed: Origins:

Assassin's Creed: Origins پیش در آمدی به سری بازی Assassin's Creed می باشد که البته این سری عناوین درخشان و زیادی را شامل می شود. شما این نسخه را در نقش Bayek که یک شخص مصری می باشد تجربه می کنید در واقع داستان بازی به طور کلی دربارۀ شهریست که مورد تهدید بیگانگان و گاهی هم افراد محلی قرار می گیرد؛ اینجا شما هستید که وارد می شوید. در واقع کدخدای شهر به شما دستور داده تا از مردم شهر دفاع کنید.

تاریخ انتشار: 27 اکتبر (5 آبان)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان بیست و سوم - Call of Duty WWII:

یک عنوان مورد انتظار که قرار است به ریشه های اصلی خود بازگردد. بعید می دانیم گیمری پیدا شود که سری بازی Call of Duty را نشناسد. اگر اغراق نباشد باید بگوییم این سری بازی، یکی از پایه های گیم مدرن بوده و احتمالا دوباره این مقام را بدست خواهند آورد. این نسخه از بازی شما را به محیط جنگ جهانی دوم می برد؛ موضوعی که گیمر ها را چشم انتظار این عنوان قرار داده است. 

تاریخ انتشار: 3 نوامبر (12 آبان)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

 عنوان بیست و چهارم - Crackdown 3:

یک عنوان جدید با ژانر اکشن، ماجراجویی و جهان آزاد (Open World) داستان بازی در آینده اتفاق می افتد و همچنین شما را وظیفه می دهد تا در شهری که هر چیزی در آن انهدام پذیر است، به وقوع جرم پایان ببخشید. صدا گذاری شخصیت اصلی توسط بازیگر معروف Terry Crews انجام شده است.

تاریخ انتشار: 7 نوامبر (16 آبان)

پلتفرم ها: کامپیوتر های شخصی و ایکس باکس وان (PC-Xbox One)

 

عنوان بیست و پتجم - Marvel Vs. Capcom: Infinite:

بازی جدید شرکت over-the-top که یک بازی مبارزه ای 3 به 3 می باشد و همچنین با بازگشت به ریشه هایش، امکان مبارزۀ 2 به 2 نیز فراهم شده است. بازی به صورت بینهایت می باشد و دارای داستان مشخصی نیست. در این نسخه از بازی شاهد یک مکانیک جدید از بازی خواهیم بود که قابلیت های خاص را برایمان فراهم خواهد کرد.

تاریخ انتشار: 19 سپتامبر (28 شهریور)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان بیست و ششم - Pokken Tournament DX:

 بازی Pokken Tournament DX در واقع یک نوع نسخۀ بهتر شده از عنوان Pokken Tournament می باشد که بر روی کنسول نسل قبل نینتندو یعنی Wii U عرضه شده بود. این عنوان در فروش کنسول Wii U تاثیر بسزایی داشت. بنابراین شرکت سازنده تصمیم گرفته تا با انتشار یک نسخۀ جدید از آن، بازی را بر روی کنسول جدید خود، Switch پورت کند. در این نسخۀ بازی شاهد 5 پوکمان جدید و چند قابلیت جدید دیگر از جمله رقابت 3 به 3، بازی آنلاین و مسابقات تیمی و گروهی هستیم.

تاریخ انتشار: 22 سپتامبر (31 شهریور)

پلتفرم ها: نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

عنوان بیست و هفتم - Middle-Earth: Shadow of War:

بار دیگر این عنوان با تکاور ستاره ای خود و همراه و همدمش Celebrimbor که در واقع یک شبح می باشد، می درخشد. Talion که همان تکاور گفته شده می باشد، در این نسخه تلاش می کند تا با همراه و همدم خودش، با Sauron و ارتش تاریکش مبارزه کند. جهان بازی بسیار بزرگ ساخته شده و loot ها و gear های بیشتری برای اکتشاف در جهان بازی موجودند.

تاریخ انتشار: 10 اکتبر (18 مهر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان بیست و هشتم - South Park: The Fractured But Whole :

بازیکنان این نسخه از بازی می توانند شهر را جست و جو کنند، با جرم و جنایت مبارزه کنند و در درگیری های Turn-Based شرکت کنند.

تاریخ انتشار: 17 اکتبر (25 مهر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان بیست و نهم - Super Mario Odyssey:

 جدید ترین بازی مجموعه سوپر ماریو است که اینبار با ماجراجویی بایان باز (Open-Ended Style) بیشتری باز می گردد. مطمئناً این بازی خاطرات خوب زیادی را برايتان به ارمغان میاورد.

تاریخ انتشار: 27 اکتبر (5 آبان)

پلتفرم ها: نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

عنوان سی ام - Wolfenstein II: The New Colossus:

این بازی که ادامه Wolfenstein: The New Order است، در کنفرانس Bethesda به طور رسمی به عنوان آخرین بازی مجموعه اعلام شد. در این سری نیز کاراکتر Blazkowicz بر میگردد و مشغول انجام عملیات در مناطق اشغال شده توسط نازی در آمریکا است.

تاریخ انتشار: 27 اکتبر (5 آبان)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان سی و یکم - Super Lucky's Tale:

 نسخه گسترش یافته نسخه VR است که بر روی تلویزیون نمایش داده میشود. این عنوان اولین بار به عنوان یک عنوان لانچ توسط شرکت Oculus Rift در مارچ سال 2016 میلادی عرضه شد.

تاریخ انتشار: 7 نوامبر (16 آبان)

پلتفرم ها: ایکس باکس وان (Xbox One)

 

عنوان سی و دوم - Need for Speed: Payback:

 بعد از یك سال غیبت، مجموعه Need for Speed با عنوان Payback برمیگردد. این سری تنها یک بازی رانندگی استاندارد و معمولی نیست، بلکه سازنده های بازی اظهار کرده اند که این بازی دارای بخش هایی مربوط به سرقت، مبارزه ماشین ها و دزدی های بزرگ می باشد.

تاریخ انتشار: 10 نوامبر (19 آبان)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان سی و سوم - Ni No Kuni II: Revenant Kingdom:

ادامه بازی Ni No Kuni II:Wrath of the White Witch است. بازی این بار به جای ادامه دادن ماجراجویی های شخصیت نسخۀ اول، به طور کامل کاراکتر های جدیدی را معرفی می کند که باید با خطری که امپراتوری Ding Dong Dell را تهدید می کند، مبارزه کنند.

تاریخ انتشار: 10 نوامبر (19 آبان)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی (PC-PS4)

 

عنوان سی و چهارم - NBA Live 18:

این نسخه از سری بازی NBA دارای مدی داستان گونه، به نام The One است، كه در آن شما شخصیتی را كنترل می کنید که قصد پيشرفت در مسابقات NBA را دارد. همچنين شما می توانید شخصیت خود را به هرگونه كه علاقه دارید، تغییر دهید.

تاریخ انتشار: پاییز 2017

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان (Xbox One-PS4)

 

عنوان سی و پنجم - Gran Turismo Sport:

یک بازي انحصاری و پر هیجان برای PS4 است که علاوه بر بیشرفت های بصری مورد انتظار بخش مسابقه ای آنلاین، اتومبیل های Concept جدیدی نيز به آن اضافه شده اند.

تاریخ انتشار: پاییز 2017

پلتفرم ها: پلی استیشن 4 (PS4)

 

عنوان سی و ششم - Star Wars Battlefront II:

شرکت بازی سازی EA Games، در مراسم E3 زمان زیادی را خرج این بازی کرد و تبلیغ های گسترده ای برای آن کرد تا اینکه بالاخره ویدیوی گیم پلی ای از آن نشان داد و همچنین اعلام کرد که نقشه ها ،مود ها و شخصیت ها رایگان خواهند بود اما در عوض، معاملاتى كوچک در بازی خواهد بود.

تاریخ انتشار: نوامبر (آبان-آذر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان سی و هفتم - Vampyr:

این نسخه، بازی بعدى استدیو Dontnad می باشد؛ که درواقع قبلا عناوین Remember me و Life is strange را ساخته بود. این بازی، یک بازى اکشن نقش آفرینی است که در لندن آنفولانزا زدۀ سال 1918 اتفاق می افتد. یک تریلر جذاب نیز از این بازی در E3 منتشر شد.

تاریخ انتشار: نوامبر (آبان-آذر)

پلتفرم ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی (PC-Xbox One-PS4)

 

عنوان سی و هشتم - Xenoblade Chronicles 2:

 ادامه بازی تحسین شده و انحصاری کنسول وی، Xenoblade Chronicles می باشد. بازی جهان باز و در سبک نقش آفرینی بوده که قهرمان جدید آن به دنبال چیزی به نام "Elysium" است.

تاریخ انتشار: تعطیلات تابستانی 2017

پلتفرم ها: نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

------------------------------------------------

نویسنده و مترجمان: یاسر بحرینی و محمد شبیری


تعداد بازدید از این مطلب: 1191
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
بازدید : 1191

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بهترین عنوان معرفی شده در E3 از نظر شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبسایت به زودی فعالیت های گسترۀ خودش را شروع خواهد کرد...
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به گیم و سرگرمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر